Inmiddels outsourcen meer dan 60 toonaangevende bedrijven uit verschillende branches hun klantprocessen aan Unamic/HCN. Met een breed scala aan contactcenter-diensten is Unamic/HCN een interessante uitbestedingspartner voor organisaties die intensief klantcontact en/of frequente transacties kennen.
De gespecialiseerde business unit Unamic/HCN Interim & Training is organisaties, zowel profit als non-profit, graag van dienst voor advies en het inzetten van trainers en/of interim managers op het gebied van klantprocessen.
Unamic/HCN organiseert zich rondom haar klanten zodat iedere opdrachtgever, groot of klein, alle aandacht krijgt van een dedicated Client Team. Zo maakt Unamic/HCN een duidelijk verschil in outsourcing op het gebied van klantcontact.
Onze klanten weten dat uitbesteding aan Unamic/HCN waardevolle klantcontacten en betere resultaten oplevert, waardoor zij zich kunnen richten op hun eigen kernactiviteiten.
Mogen we cookies plaatsen? Zo kunnen we je de beste website ervaring bieden en vacatures afstemmen op jouw interesses. Door op 'Accepteren' te klikken ga je akkoord met het gebruik van alle cookies zoals beschreven in onze Cookieverklaring.